sobota, 24 września 2016

SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Cześć!
Dzisiaj zapraszam was na tag inspirowany mediami społecznościowymi, czyli Social Media Book Tag. W niektórych przypadkach nie mogłam wybrać pomiędzy dwiema książkami, dlatego proszę o wybaczenie. Mam nadzieję, że wam się spodoba! 


Twitter - Ulubiona krótka książka


Jeżeli już się trochę wczytaliście w mojego bloga, powinniście wiedzieć, że jest do oczywiście Mały Książę autorstwa Antoine de Saint-Exupéry. W zaledwie 90 stronach autor zawarł największe mądrości świata. Każdy powinien chociaż raz w życiu życiu przeczytać Małego Księcia i nigdy nie zapomnieć jego treści. Wiem, że znajduje się on w kanonie lektur szkolnych, ale to może zmotywuje część z was do przeczytania.


Facebook - Książka, którą czytał każdy i poczułeś presje, by ją przeczytać


Blogosfera bardzo zmotywowała mnie do przeczytania Oddam ci słońce Jandy Nelson, która okazała się niepowtarzalną książką. Bardzo mądra i przyjemna lektura, która niekoniecznie kierowana jest tylko do młodzieży. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zapoznać się z Oddam ci słońce, czym prędzej to nadróbcie! 

Tumblr - Książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne


Ogólnie ja jestem zwykle w tyle z nowościami, ale udało mi się przeczytać twórczość Johna Greena zanim znaczna część Polski to zrobiła. Swoją drogą, jak Papierowe miasta i Gwiazd naszych wina bardzo lubię, to nie przepadam za Szukając Alaski. Myślę, że powinniście również wiedzieć, że moją ulubiona Książką autorstwa Greena są Papierowe miasta. Może kogoś tym zaskoczyłam?



MySpace - Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie


 Wiem, że fanów tej serii na Ziemi jest mnóstwo, ale ja po prostu nie pamiętam, czy Ania z Zielonego Wzgórza autorstwa Lucy Maud Montgomery przypadła mi do gustu czy nie. Czytałam to jakieś 5-6 lat temu, do tego była to moja lektura szkolna. Zdecydowanie muszę sobie odświeżyć Anię i to czym prędzej! Mam nadzieję, że stanie się to szybciej niż mi się wydaję, ale wątpię. 



Instagram - Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie



 Najpiękniejszą książką na mojej półce jest zdecydowanie Harry Potter and the Cursed Child. Po prostu nie mogę się napatrzeć na te piękne wydanie. Zrobiłam całą sesję zdjęciową Harry'emu. Najchętniej pododawałabym wszystkie te zdjęcia na instagrama, ale chcę oszczędzić moich znajomych.





YouTube - Książka, której ekranizacje chciałbyś zobaczyć



Tutaj miałam pewien dylemat, bo z jednej strony chciałabym zobaczyć te wszystkie przepiękne suknie balowe pojawiające się w Rywalkach Kiery Cass na dużym ekranie, a z drugiej Fangirl Rainbow Rowell to taka fajna książka i brakuje tego typu filmów. Wyobrażacie sobie te sale zamkowe i bajeczne ogrody? Coś pięknego! Jeżeli chodzi o Fangirl, to po prostu jestem fanką samej historii i bardzo utożsamiam się z główną bohaterką (jednak nie piszę fanfiction). Czekam z niecierpliwością na ekranizację oby dwu powieści!


GoodReads - Książka, którą polecasz wszystkim


Tutaj mam dla was dwie książki, o których w tym poście już mówiłam! Oczywiście jest to Mały Książę Antoine de Saint-Exupéry. Uważam, że każdy znajdzie coś dla siebie w Małym Księciu. Nieważne na jakiej stronie otworzymy Małego Księcia, na każdej odnajdziemy inny inspirujący cytat. 
Dalej polecam WSZYSTKIM wspaniałe Oddam ci słońce. Wydaję mi się, że niewielu osobom Oddam ci słońce nie przypadłoby do gustu. Jest to taka urocza historia! Musicie się z nią zapoznać!
Wow muszę przestać się powtarzać.



Okej, wygląda na to, że to koniec. Mam nadzieję, że wam się podobało i zachęciłam was do przeczytania paru książek (Mały Książę). 

Pozdrawiam, 
Patka xx





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz