piątek, 6 października 2017

TOP 5 NAJŁADNIEJSZYCH OKŁADEK

Cześć!
Jak się macie? Was też dopadło już zmęczenie szkolne? Teraz czekam jedynie na targi książki i święta! Przez tę szkołę nie mam czasu na czytanie, znajduję jedynie chwilę na naukę i lektury, których mam mnóstwo. Mam już wiele sprawdzianów pozapowiadanych na październik i jeżeli przeżyję ten miesiąc to będzie CUD. Przejdźmy może do konkretów.
Pragnę wam przedstawić moje top 5 najładniejszych okładek książkowych na mojej półce (kolejność przypadkowa). Nie będę się rozpisywać na temat tych okładek po to bezsensu, plastyk ze mnie żaden. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

#1 Talking As Fast As I Can Lauren Graham (Bardziej chodzi o całe wydanie książki)




#2 The Fault in Our Stars John Green




#3 Fanstastic Beasts and Where To Find Them (screenplay) J.K. Rowling




#4 To All The Boys I've Loved Before Jenny Han




#5 Harry Potter and The Cursed Child 




Są to najpiękniejsze okładki jakie ja mam na półce, a należy podkreślić, że nie mam wszystkich książek świata. Akurat tak śmiesznie się złożyło, że wszystkie te książki są w języku angielskim.
Chciałam także przeprosić za małą przerwę w blogowaniu, ale staram skupić się na szkole. Z kim będę miała okazję spotkać się na targach książki w Krakowie? Nie mogę się już doczekać 28 października!

Pozdrawiam, 
Patka xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz