piątek, 6 października 2017

NETFLIX & BOOK || BOOK TAG

Hejka!
Ponieważ ostatnimi czasypokochałam netfliksa i wreszcie się do niego przekonałam, postanowiłam zrobic ten uroczy tag! Zapraszam do czytania. 



Ostatnio obejrzane: Ostatnia książka jaką przeczytałeś


Ostatnią książką jaką przeczytałam w CAŁOŚCI był Percy Jackson i bogowie olimpijscy Tom 5 Ostatni Olimpijczyk (bardzo długi tytuł). Świetna książką, tak swoją drogą. Najlepsza z całej serii.


Top Picks: Książka, która została ci polecona na podstawie tego co wcześniej przeczytałeś

Muszę przyznać, że rzadko dostaje rekomendacje od znajomych. Kiedyś powiedziałam przyjaciółce, żeby dała mi jakąś książkę, która jest pełna akcji etc. Na następny dzień w moje ręce trafił Szklany tron Sarah J. Maas, który zresztą mnie niewyobrażalnie zachwycił. Bardzo dobra książka! 



Ostatnio dodane: Książka, którą ostatnio kupiłeś

Na tę chwilę jest to Tajemna historia Donny Tartt i Listy Niezapomniane Shaun Usher, które zamówiłam w jednym zamówieniu. 










Popularne na Netfliksie: Książki, które każdy zna (Jedną, którą czytałeś i jedna, której nie czytałeś)

Czytałam wiele popularnych książek, ale postanowiłam, że wspomnę tutaj o Gwiazd naszych wina Johna Greena. Książka, którą każdy zna i znacząca większość lubi. Również lubię najpopularniejsza książkę Greena. Jeżeli jeszcze nie czytaliście, to nie wiem na co czekacie. 
Zawsze nazywałam fakt, że nigdy nie czytałam Percy'ego Jacksona dramatycznym. Do tego stopnia, że wreszcie się spięłam i w lutym przeczytałam całą serię. Teraz wspomnę o tym, że nigdy nie dokończyłam czytania serii Niezgodna Veronica Roth, przeczytałam tylko pierwszą część. Przez resztę nie umiałam przebrnąć. 


Komedia: Zabawna książka

Cała seria To All The Boys I've Loved Before Jenny Han jest prześmieszna. 




Dramaty: Bohater, który jest królem/królową dramatu

Muszę przyznać, że wiele osób przeszło mi przez myśl. Nagle jednak, przypomniała mi się postać Ronana Lyncha z Króla Kruków Maggie Steifvater. Nie chcę wam spoilerować, ale w pierwszy książkach, prawdziwy DRAMA KING. 

Animowane: Książa z kreskówkami na okładce


Nie zetknęłam się z wieloma książkami tego typu, ale mam nadzieję, że możemy do tego zaliczyć Małego Księcia Antoine de Saint-Exupéry (Wszędzie go wcisnę, wiem). 




Obejrzyj to jeszcze raz: Książka/Serie, które chcesz przeczytać jeszcze raz

Może to dziwne, ale bardzo chciałabym przeczytac jeszcze raz Wybranych C.J. Daugherty, których czytałam ponad trzy lata i już zdążyłam wiele zapomnieć. Jest to bardzo przyjemna seria i polecam wam po nią sięgnąć. 




Filmy dokumentalne: Książa niefikcyjna, którą poleciłbyś wszystkim.

Teraz pewnie pozapominałam wszystkie takie książki, które czytałam (a i tak było ich mało) i jedynie w głowie mam Kamienie na szaniec Aleksandra Kamińskiego. Trochę z przymusu muszę o niej tutaj wspomnieć, ale nie da się ukryć, że jest to powieść niezwykle ważna dla polskiej kultury i historii. 



Akcja i Przygoda: Książa pełna akcji

Muszę przyznać, że jak dla mnie jest to Percy Jackson i Ostatni Olimpijczyk. Znowu o niej mówię, ale tam się cały czas COŚ działo i nawet więcej niż coś. Czytelnik nie ma przerwy od napięcia lub zwrotów akcji. Dawno nie czytałam książki do tego stopnia wypchanej akcją. 





Nowości: Książka, która właśnie wyszła lub ma wkrótce wyjść i nie możesz się doczekać, by ją przeczytać

Aktualnie mam taki nawał w szkole, że moje najbliższe plany czytelnicze to tylko lektury. Tak to jest jak zechciało się rozszerzać matematykę, biologię i chemię. Chyba najbardziej jestem zainteresowana nową książką Johna Greena. Wychodzi za parę dni z tego co pamiętam. 





To by było na tyle. Nie wymyślałam tagu (tylko tłumaczyłam), tutaj link do oryginału.Do zobaczenia,Patka xx







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz