piątek, 16 września 2016

HARRY POTTER AND THE CURSED CHILD

                                                          ★★★★★★★★☆☆



Witam was serdecznie!
Wreszcie po pewnych komplikacjach wpadł w moje ręce przepiękny Harry Potter and the Cursed Child! Zapraszam was na recenzję!

MOŻLIWE SPOILERY DO INNYCH KSIĄŻEK Z SERII HARRY'EGO POTTERA

Sięgając po tę książkę już dużo o niej słyszałam (na szczęście nie spoilerów). Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się za wiele, aczkolwiek ta książka mnie bardzo zaskoczyła! Na prawdę bardzo mi się podobała! Nie lubię kiedy autorzy na siłę tworzą kontynuację swoich popularnych serii, ale tutaj mogę wybaczyć. Bardzo tęskniłam za Harrym.


Książka opowiada o losach Albusa Pottera, syna Harry'ego, któremu nie za bardzo podoba się sława swojego ojca. Relacje pomiędzy Albusem a Harrym nie są za dobre, ośmieliłabym się powiedzieć, że są beznadziejne. Albus przyjaźni się ze Scorpiusem, synem Draco, który jest takim przesłodkim nerdem. Razem troszeczkę namieszają w czasie. Uważam, że fabuła nie była aż taka zła jak co poniektórzy mówią. Swoją drogą te urocze momenty pomiędzy Harrym i Ginny♥ ♥♥ no i Ronem i Hermioną♥♥♥ Minusem był dla mnie brak reszty dzieci tak zwanego złotego trio. Jamesa i Lily to praktycznie w ogóle nie ma w tej książce. Co nie zmienia faktu, że świetnie się bawiłam czytając!
Jest parę błędów, bardziej może niejasności. Czytając tę książkę musicie pamiętać, że to zostało napisane na scenę.Niektóre rzeczy dla czytelnika nie mają sensu, ale dla widza już mają. Pewnie nie byłoby drobnych pomyłek, gdyby Przeklęte Dziecko zostało napisane w formie zwykłej książki. Zdecydowanie większe pole do popisu.


Gdy zapoznawałam się z fabułą cały czas po prostu marzyłam o tym, żeby ktoś wziął mnie na tę sztukę. Chciałabym zobaczyć jak oni to zrobili! Naprawdę to musi być niesamowite! W bardzo przyjemny sposób mogłam wrócić do mojego ukochanego świata. Wszędzie brałam tę książkę ze sobą i przy każdej okazji czytałam i pokazywałam innym te prześliczne brytyjskie wydanie.
Podsumowując, jeżeli macie okazję, czytajcie!


Pozdrawiam was serdecznie,
Patka xx


Ps. Ma ktoś może wolny bilet na Harry Potter and the Cursed Child?♥

2 komentarze:

  1. trochę przeraża mnie, że to scenariusz, ale jak przystało na potterhead, nie mogę odpuścić. pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po paru stronach się przyzwyczaisz i nawet nie zauważysz różnicy :) Czyta się zdecydowanie szybciej.
      Również pozdrawiam xx

      Usuń